sobota, 29 sierpnia 2015

Od Ash'a CD Scarlet

Zamknąłem na chwilę oczy, wypuszczając powietrze nosem. Gdy już spadł spojrzałem na dziewczynę. Siedziała na łóżku owinięta w kołdrę.
- Co? Zły moment wybrałem?- spytałam wywracając trochę oczami.
- Hmm no nie wiem. Jasne że tak!- powiedziała trochę zirytowana, a jeszcze na dodatek się zarumieniła, świetnie po prostu świetnie.
- Ale nie musiałaś rzucać w moją twarz stanikiem... One nie są smaczne- mruknąłem.
- Pff. Wyjdź, chce się ubrać jakbyś nie zauważył- rzuciła.
- Dobrze dobrze już wychodzę księżniczko. Chciałem tylko spytać czy masz kawę, a jeśli masz to gdzie jest- powoli odwróciłem się na pięcie.
- Pierwsza szafka po lewej- mruknęła.nogi ci walą
- Dzięki- odparłem jak gdyby nigdy nic i wyszedłem.
Szybko znalazłem się w kuchni i zrobiłem sobie kawę. Potrzebowałem małego zastrzyku energii. Scarlet zeszła po jakichś dziesięciu minutach. Tym razem miała już koszulkę. Siedziałem na kanapie w salonie. Kiedy przechodziła obok mnie oboje na siebie spojrzeliśmy. Na mojej twarzy widniał szeroki, łobuzerski uśmiech nieco zakryty przez kubek, który miałem akurat przystawiony do ust.

<Scarlet? xd>
to ja alaska zepsłam ci to

Brak komentarzy: