środa, 19 sierpnia 2015

Od Taigi Cd. Alexa

Obie zaśmiałyśmy się, kiedy chłopak znalazł się między nami. Obie zaczęłyśmy przy nim tańczyć.
- Alex! Przez Ciebie będę miał wgniecenia spadaj! - Ten chłopak był taki zdenerwowany, a ja nie wiedziałam o co może mu chodzić, przecież my tylko tańczyliśmy
- Ale dlaczego zabierasz nam diabełka - Załkałam teatralnie
- Zazdrościsz mi, że tańczę między nimi - Pokazał mu język i ponownie zakręcił z nami kółeczko
- Ej, nie przesadzaj jedna to moja siostra - Pociągnął go za nogę, tak że musiał zeskoczyć, obydwie zaczęłyśmy lamentować
- Nudziarz - Rose wskoczyła na swoje brata, w efekcie zostałam sama więc i ja zeszłam. Chwiejnym krokiem podeszłam do Alexa łapiąc się za jego bluzkę, aby utrzymać jakąkolwiek równowagę. Spojrzałam na niego z uśmiechem
- Tobie już chyba wystarczy - Pomógł mi się wyprostować trzymając za ręce, pokręciłam przecząco głową, a z daleka było słychać Rose
- Zostaw mi ją, ona jest moja! Ja z nią pije! - Słysząc to zaczęłam chichotać
- Wiesz co - Mój uśmiech nie schodził z twarzy - Ja chyba dzisiaj nie dojdę do domu - Wyznałam
- Właśnie widzę - Uśmiechnął się do mnie lekko - Mam Cię odprowadzić teraz czy...
- Wracam! - Nie dałam mu nawet dokończyć, oboje wróciliśmy do pozostałych do mieszkania. Ponownie zaczęło się picie, byłam już na maksa wstawiona.
- Spać mi się chce - Oparłam się o ramię Alexa
- Jesteś totalnie pijana - Szturchnął mnie lekko
- Sam jesteś pijany - Wydukałam z siebie - Spać mi się chce - Ponownie zaczęłam jęczeć - Spać! Alex spać! Rosa już śpi, ja też chce - Zaczęłam ciągnąć go za koszulkę
- Pokój na górze jest wolny, jakoś sobie poradzicie - Odezwał się właściciel, ten no brat Rosy
- A Rosa to Twoja siostra - Zaczęłam go dźgać w policzek - Jesteście podobni, ale ona ma biust - Mówiłam z uśmiechem
- Taiga idziemy - Alex zaczął, mnie ciągnąć, ale przecież ja rozmawiałam!
- Ale ja rozmawiam! - Jęknęłam wyrywając mu się - A wiesz, że ja też mam - Zaczęłam chichotać jak głupia. Kiedy diabełek wziął mnie na ręce i zaczął iść na górę - Dlaczego przerwałeś mi rozmowę? - Wychyliłam się tak, że widziałam schody
- Bo jesteś pijana - Rzucił mnie na łóżko, ale nie zdążył odejść bo pociągnęłam go za rękaw, tak że znalazł się nade mną, gdyby nie zaparł się rękami, leżałby na mnie całym swoim ciałem
- Nie chce spać sama - Wyszeptałam jedynie z uśmiechem

Alex? default smiley xd

Brak komentarzy: