wtorek, 18 sierpnia 2015

Od Alexa cd Tagi

Patrzyłem że śmiechem na dziewczynkę, do której po chwili dołączyła Rose. Obie dziewczyny tańczyły śmiejąc się w głos. Zdecydowanie były pijane.
-Serio? Na moim wozie?-rzekł Mack.
Wszyscy, którzy to słyszeli wybuchnęli śmiechem. Towarzystwo przestawało już ogarniać co się dzieje.
-Taiga, przypominam, że kazałaś mi się pilnować i że jak zaczniesz tańczyć na samochodzie to znak, że nie ogarniasz- powiedziałem z uśmiechem.
-Ja bardzo dobrze ogarniam-powiedziała łamiąc Rose, aby złapać równowagę, co w efekcie skończyło się glebą obu dziewczyn i ich wielkim śmiechem.
-Zostaw ja i chodź się bawić-powiedziała blondynka, wieszają się mi na ramieniu.
-Nie dzięki-warknąłem odsuwając się od niej.-Daj mi spokuj w końcu, albo cię uduszę-odeszła obrażona, a ja zwróciłem się znowu do dwóch wesołków na samochodzie.-Taiga, wciąż uważasz, że nie jesteś pijana?
-Tak!
-Jak tam sobie uważasz.
-Rose złaź!-Krzyknął Matt do siostry na co w odpowiedzi pokazała mu środkowy palec.
-Są pijane nic nie poradzisz brachu.
Ustałem ze śmiechem obserwując kompletnie zalane dziewczyny. Obie bardzo dobrze się dogadywały.
-Diabełek, co się szczerzysz?
-Tak sobie-odparłem, a po chwili dodałem-zróbcie miejsce.
Wskoczyłem na samochód i zacząłem z nimi tańczyć.

Taiga?

Brak komentarzy: