wtorek, 18 sierpnia 2015

Od Alexa cd Taigi

-Wątpie. Poza tym.. No wiesz. Te łóżko zdecydowanie trzeba przetestować-powiedziałem poroszając zabawnie brwiami z szerokim uśmiechem.
-Nie pij tyle, bo ci szkodzi-powiedziała dziewczyna za śmiechem.-W którą stronę trzeba iść?
-Idę prawie w tą samą stronę, więc trochę cię podprowadzę.
Z klubu wyszli Nina i Mack ciągnąc ze śmiechem śpiącego Matta. Staliśmy chwilę obserwując ich zmagania.
-Zazwyczaj to mnie wyciągali.
-Mieli nie proste zadanie wciągnąć takiego słonia jak ty.
-Spadaj-powiedziałem pokazując jej język.
Ruszyliśmy razem do wyjścia z miasta. Po drodze gadaliśmy o wszystkim i o niczym. Dotarliśmy do bramy Ocester.
-Stąd raczej trafisz.
-Zgadza się. Dzięki za imprezę. Było całkiem fajnie.
-Jeśli ci pasuje, takie towarzystwo, to wpadaj kiedy chcesz. Matt i Mack z chęcią popatrzą jak ucierasz nosa Princess-zaśmiałem się.
-Spoko. Do zobaczenia.
-Cześć-powiedziałem, odwracając się w kierunku Zance.-Taiga?
-Tak?
-Tylko uważaj na siebie. Wiele dziwaków tu się kręci-dodałem.
Ruszyłem przed siebie do domu. Musiałem przyznać, że polubiłem dziewczynę. A rzadko zdarzało mi się kogoś polubić.

Taiga?

Brak komentarzy: