sobota, 15 sierpnia 2015

Od Nathaly CD Michaela - OPOWIADANIE + 18!!!

Cała się zaczerwieniłam ze wstydu.
-Tak...-Cicho mruknęłam.
-Tak jesteś dziewicą?-Delikatnie musnął moją szyję wargami. Przytaknęłam, po czym zamknęłam oczy i odchyliłam głowę.
-Nie śpieszyłam się... Czekałam na tego... "księcia" -Westchnęłam cicho... -Głupie...
-Nie... Wcale że nie - Nasz wzrok się napotkał. W jednym momencie przypomniały mi się wszystkie nasze wspólne chwile.
-Cze...
-Oj kobieto nie marudź juz tyle...-Zaśmiał się i po chwili pocałował mnie namiętnie, a ja to odwzajemniłam. Czułam jak jego dłoń błądzi po moich piersiach, drażniąc przy tym sutki. Cóż za nieziemskie uczucie... Mój oddech przyśpieszył a serce łomotało jak szalone.
-M...
-Gotowa? -Przygryzł moją wargę. Zamknęłam oczy.
-Tak -Odparłam lakonicznie.
(Totalny wenus brakus)
<Michael?>

Brak komentarzy: