sobota, 15 sierpnia 2015

Od Scarlet CD Daniel'a

Pokiwalam głową - na znak, ze zrozumiałam. Posłałam mu ciepły uśmiech.
- A gdzie dokładnie zmierzasz? - spytałam.
- Przed siebie. - odparł. - Idziesz ze mną?
W sumie, to takie głupie nie jest. Mogłabym się przejść i poznać resztę okolic. W końcu warto poznać kolejne miasta, które tutaj sie znajdują.
Więc w odpowiedzi pokiwalam tylko twierdząco głową. Chłopak ruszył pierwszy, a ja tuż za nim. Daniel był ode mnie wyższy, norma. W końcu wyrownalam kroku z towarzyszem i szliśmy tym samym tempie, ale coś mi nie wychodziło i czasem musiałam go na nowo doganiać. Chłopak się zatrzymał i na niego wpadłam, bo właśnie byłam za nim. Wywaliłam się na ziemię i powoli wstalam, przy czym masowałam tyłek, ponieważ zaczął mnie boleć.
- Jeju, przepraszam! - pisnęłam.
- Nic się nie stało. - odparł i sie lekko uśmiechnął. - Nic Ci nie jest? - spytał widząc jak masuje jeszcze pośladki.
Odwzajemnilam uśmiech i stanęłam obok niego.
- Yhh... Trochę boli mnie du.pa, ale przeżyję. - odparłam.
Pokiwał głową tylko. Ruszyliśmy dalej, aż dotarliśmy do kolejnego miasteczka.

Daniel?

Brak komentarzy: