piątek, 14 sierpnia 2015

Od Alex'a cd Taigi

Przyjrzałem się dziewczynie. Odpowiedziała mi szczerze na moje pytanie.
-No dobra. Od czego zacząć... Miałem dwa lata młodszą siostrę. To ona- pokazałem jej tatuaż na prawej ręce.- Była oczkiem w głowie rodziców. Czego by nie zrobiła to dla nich było wspaniałe. Między sobą mieliśmy doskonałe stosunki. Lubiliśmy razem imprezować i żartować. Ogólnie miała dość specyficzne podejście do życia-powiedziałem uśmiechając się lekko.- Dla niej wszystko było super z wyjątkiem pokręconego życia. Rodzice uważali, że to ja mam na nią zły wpływ. Wydawało się, że wszystko jest dobrze. Jednak... Miesiąc temu wyszła i nie wróciła. Poszedłem jej szukać i znalazłem... martwą. Od tamtej pory rodzice ze mną nie rozmawiają. Mają w głębokim poważaniu. Hades był jej psem. Zabrałem go, bo wiedziałem, że go oddają do schroniska.
-A ten tatuaż?-zapytała dziewczyna.
-Zrobiłem go zaraz po jej śmierci. Tak ku jej pamięci.
Wypiłem resztę soku i spojrzałem na zegarek.
-Ja już chyba pójdę. Fajnie się gadał.

Taiga?

Brak komentarzy: