piątek, 14 sierpnia 2015

Od Kate Cd. Alexy'ego

-Jestem Katy. - odparłam z uśmiechem. - słodki pies. - odparłam drapiąc lekko za uchem psiaka. - wyczułam w nim upadłego, mój węch i instynkt nigdy się nie mylą. Co prawda upadli są w porządku, ale nie wszyscy, ten nie wyglądał na miękkiego uroczego chłopca a raczej na gorącego bad boy'a, ale pozory mylą niezbyt często, ale się zdarza. Cóż sądząc nad niezbyt miłym powitaniem zastanawiałam się, czy może by nie znaleźć sobie innego miejsca na tropienie tego jelenia, który mi uciekł.
-To Co tu robisz? - zapytał zimno.
-Poluję... - westchnęłam wskazując na łuk w drugiej dłoni. - Tropię jelenia. - odparłam. - Więc proszę mi wybaczyć muszę iść. - Tak... Alexy trochę mnie onieśmielał swoim wyglądem. Czemu upadli muszą być tacy seksowni i czemu mnie tak do nich ciągnie. Wstałam i wróciłam biegiem między drzwi zamieniając się w skoku w wilka. By złapać zapach, po wytropieniu jelenia zaczaiłam się na niego i przemieniłam z powrotem Naciągnęłam bardzo cicho łuk i wycelowałam w szyję zwierzęcia. Wystrzeliłam, nie chybiłam, ale strzała wbiła się za płytko i od razu wypadła, a jeleń uciekł. - Ch****a - przeklęłam. Nie mam dzisiaj szczęścia w polowaniu udało mi się tylko królika ustrzelić, który spoczywał w mojej myśliwskiej torbie na ramieniu. Usłyszałam szelest i w ułamku sekundy naciągnęłam kolejną strzałę i wycelowałam w stronę odgłosu.

<Alex?>

Brak komentarzy: