wtorek, 11 sierpnia 2015

Od Michaela Cd Nathaly

Gdy usłyszałem, że moja mała małpka mieszka w okolicy, ucieszyłem się niezmiernie. Spędziliśmy razem kilka lat. Jest dla mnie jak młodsza siostra którą się zajmowałem. Chciałem by była dobrze dobrze wychowana i przede wszystkim bezpieczna. Odeszła by żyć własnym życiem. Teraz chcę zobaczyć jak sobie poradziła. Nie powiem, że robię to z czystej ciekawości. Gdy pukam do jej drzwi czuję ten zapach. Gdy widzę ją w takim stanie kipi we mnie złość. Chwytam ją za nadgarstki i wchodzę do mieszkania.
- Kim ty jesteś – pyta nadal chichocząc. Zabieram jej z ręki dymiące coś i rzucam na ziemię zgniatając butem
- Ej co ty robisz! - krzyczy i chce podnieś to coś. Chwytam ją za nadgarstki i trzymam je nad nią.
- Nie pamiętasz mnie? Nat co się z tobą dzieje? - tylko ja tak do niej mówię – Michale, teraz pamiętasz małpko ?
???

Brak komentarzy: