wtorek, 11 sierpnia 2015

Od Mii Cd Samuel'a

Przyjrzałam się mu dokładne i opadłam z powrotem na łóżko. Pachniał dziwnie ale nie potrafię rozróżnić jego zapachu. Dopiero co wchodzę w to życie. Czułam się bardziej żywa i już mnie tak wszystko nie boli.
- Jak to zrobiłeś, że nie wiję się teraz z bólu – zapytałam szeptem
- Magia – uśmiechną się lekko.
- To była najgorsza noc w moim życiu... - wyznaję ziewając. Podnoszę rękę do góry i przyglądam się jak zginam palce. To takie dziwne uczucie teraz. Jeszcze niedawno miałam łapy na których nie potrafię stać, a teraz ręce. Dziwnie się czuję.
- Muszę wrócić do domu i spakować te rzeczy które nie są we krwi albo poszarpane. J****e wilkołaki. Zniszczyły mi całe życie – ukryłam twarz w dłoniach – Dlaczego czuję się tak dziwnie ?
???

Brak komentarzy: