wtorek, 11 sierpnia 2015

Od Alexa cd Taigi

Spojrzałem na dziewczynę. Czyżby należała do grupy utartych?
-W sumie można zaczekać,aż zaczną się dziwnie gapić. Jestem Alexy-powiedziałem podając jej rękę.-Ale jak chcesz to możesz mi mówić Alex.
-Miło poznać-powiedziała dziewczyna z uśmiechem.
-Taka.. Długo potrafisz się uśmiechać,czy tylko ja cię tak bawię?
-A co przeszkadza ci to?
-A czy ja coś takiego powiedziałem?
-To pytanie mówiło samo za siebie.
-Zastanawiało mnie czemu właściwie cały czas się szczerzysz. Ale niektórych po prostu nie pójdę.
-Uśmiecham się bo trochę mnie bawi kac u upadłego.
-Gdybyś miała za znajomych największych alkoholików świata,to dzisiaj byłabyś na kacu jak ja. A co pochłonęło twoją uwagę na tyle aby wejść na mnie?
-Odebrałam książkę na którą bardzo chcę przeczytać.
-W takim razie może rozejdziemy się abyś mogła pójść i spełnić marzenie o przeczytaniu księgi.

Taiga?

Brak komentarzy: