środa, 12 sierpnia 2015

Od Alaski C.D. Michael'a

-Dzięki.-Powiedziałam odbierając, od chłopaka ubrania.
-Po lewo masz łazienkę.-Poinformował mnie kiedy szłam korytarzem. Skinęłam głową i weszłam do łazienki. Zrzuciłam mokre ubranie i chciałam zapytać, czy mogę jakiś ręcznik, ale zanim zdążyłam otworzyć usta usłyszałam.
-Świeże ręczniki są w szafce pod umywalką!-Krzyknął brunet, a ja uśmiechnęłam się pod nosem. Otworzyłam białą szafkę i wyjęłam nieduży czerwony ręcznik. Wytarłam się do sucha i założyłam koszulkę, a potem spodenki. Ściągnęłam maksymalnie sznurek i zawiązałam na kokardkę.  Otworzyłam łazienkę i mało co nie wpadłam na Michael'a, który stał oparty o framugę i wpatrywał się we mnie. Staliśmy tak przez pare minut.
-Ciekawe czy się nie zawiesił?-Pomyślałam i uśmiechnęłam się, co chłopak odwzajemnił.
-Jednak nie.-Szepnął mi głosik w głowie.  Odchrząknęłam, a brunet przepuścił mnie w drzwiach. Wróciliśmy na swoje miejsca w salonie.
-Mówiłeś, że spotkałeś tą kobietę. Opowiedz mi o tym.-Zaczęłam, a chłopak spojrzał na mnie i milczał przez chwile.
-Proszeeeee.-Dodałam specjalnie przeciągając ostatnią głoskę.
Michael 

Brak komentarzy: