środa, 12 sierpnia 2015

Od Michael'a Cd Alaski

Wampir nieumiejący pływać? Pierwsze słyszę. Niektóre mają wstręt do wody ale ona na taką nie wygląda. Chyba naprawdę się jej boi. Może coś się kiedyś wydarzyło co wzbudziło w niej lęk. Uśmiechnąłem się lekko.
- Więc dobrze, że ja tam byłem i potrafię pływać. Jeżeli będziesz chciała mogę cię nauczyć. Obiecuję, będę wyrozumiałym nauczycielem – powiedziałem trzymając rękę na sercu. Ta się lekko uśmiechnęła, dobrze na tym mi zależało.
- Może.... - powiedziała patrząc w górę
- Będę czekał – puściłem jej oczko – Będziesz musiała coś zjeść by się wyleczyć – mówię dokładnie oglądając jej zranione ręce. W niektórych przypadkach były bardzo głębokie. W krzakach za nami coś zaszeleściło. Odwróciłem się gwałtownie i co wiedzę ? Łowców nagród.
- Co to dziś jakiś sezon na wampiry czy co? Umówiliście się ? - pytam rozbawiony. Widzę, że dziewczyna wpatruje się we mnie zaskoczona i przerażona. Ci do nas podchodzą. Bez zbędnych protestów biorę dziewczynę na ręce i oboje stajemy się niewidzialni. Szybko biegnę do mojego domu ponieważ ta sztuczka kosztuje mnie wiele energii. Kładę ją na mojej kanapie i okrywam kocem.
- Chcesz się czegoś napić? Ciepłe kakao czy krew? Ale niestety mam tylko w butelkach – robię smutną minę
???

Brak komentarzy: