środa, 12 sierpnia 2015

Od Samuel'a CD Mii

Spoglądałem uważnie na nieznajomą. Nie rozumiałem czemu narzekała na wilkołaki skoro sama była jednym z nich.
-Przyzwyczaisz się. - Mruknąłem pod nosem.
-Do czego? - Odchyliła palce dłoni tak aby cokolwiek zobaczyć.
Nie odpowiedziałem nic. Podniosłem się ociężale z miejsca i podszedłem do malutkiego kominka. Włożyłem do niego dwie szczapki drewna, które stało w koszyku obok. Pstryknąłem palcami i pojawił się ogień. Pomieszczenie zrobiło się jaśniejsze, chodź nadal panował tutaj półmrok. Podszedłem do okna wyjrzałem na zewnątrz, westchnąłem cicho i odwróciłem się w stronę dziewczyny. Nie zmieniła swojej pozycji nawet na chwilę. Oparłem się o parapet i skrzyżowałem ręce na piersi.
-Do swojej nowej formy. - Kąciki moich ust bardzo delikatnie drgnęły ku górze.
-Formy? - Powtórzyła słowo w formie pytania.
-Wyraźnie czuję, że jesteś wilkołakiem. Dawno zaczęłaś się przemieniać?
Mia? 

Brak komentarzy: